Asiakaskysely


Asiakaskysely Bene Statera! ® – Perinteinen jäsenkorjaus (mobilisoiva hieronta)
9 hoitajaa eri puolella Suomea osallistui.
Tarja Tirkkonen; vastaajia 118 Suomessa, 12 Puerto de la Cruzissa = 130 vastausta.
Kaikilla hoitajilla yht. 258 kpl vastauksia.

 

Kysymykset Tarja Kaikki
1.Kuinka hoitaja otti teidät asiakkaana vastaan? 4,92 4,70
2.Millainen vaikutelma teille tuli hoitolasta? 4,67 4,46
3.Miten hoidon alkujärjestelyt sujuivat? 4,73 4,62
4.Kuinka hyvin saamanne hoito sopi vaivaanne? 4,67 4,55
5.Kuinka hyvin saitte selville vaivanne alkusyyn? 4,33 4,14
6.Kuinka selkeästi hoitaja osasi kertoa vaivanne alkusyyn? 4,34 4,20
7.Hoitajan asiantuntemuksen/tietämyksen arvosana 4,89 4,60
8.Hoitajan herättämän luottamuksen arvosana 4,93 4,65
9.Kuinka riittävästi saitte ohjeita vaivanne jatkohoitoon? 4,90 4,33
10.Kuinka riittävästi saitte ohjeita vaivanne ennaltaehkäisyyn? 4,21 4,19


5=kiitettävä   4=hyvä   3=tyydyttävä   2=välttävä   1=heikko
Sanallisia palautteita:
”Hoidossa on aina hyvä ja lämmin ilmapiiri ja se on kiireetöntä”.
”Ruusuja annan: Ihana ammattitaitoinen, jatkuvasti itseään kehittävä/kouluttava hoitaja, joka osaa työnsä”.
”Hoitaja on alallaan asiantuntija”.
”Ihminen otetaan vastaan ja hoidetaan kokonaisuutena vointi ja elämäntilanne huomioiden”.
”Ruusuja tuhannesti”.
”Aina on ollut hyvä ja rentoutunut fiilis kun pois lähtee”.
”Voin suositella. Hoito toimii ja palvelu on hyvää. Toimiva ja positiivinen kokonaisuus”.